A CUP OF STYLE ACADEMY V GOOGLE

Ahoj!

Pátek byl jedním z nejlepších dnů poslední doby. Ale musím říct, že teď mám skoro samé super a zajímavé dny (za což jsem moc ráda).

A proč byl pátek tak úžasný? Protože se konal další workshop ACOS academy. Určitě holky z Acup of style znáte, ale kdyby přece jen někdo nevěděl, určitě se na ně mrkněte ZDE.

Tento workshop byl na téma vlogování a celkově natáčení videí na YouTube. Holky si k sobě přizvaly na přednášení posilu v podobně Nikči z YT kanálu Shopaholic Nicol a dále se s námi o své znalosti podělila skvělá Anna Bartošková, která je manažerkou pro Partners YouTube a většinu svého času pracuje v Londýně a má na starost 12 zemí. Tudíž je to opravdu povolaná osoba!



Tato událost se konala v budově Google (což už byl zážitek sám o sobě) a personál se o nás staral jako o vlastní. Neustále doplňovali jídlo a pití a celkově tam panovala moc příjemná atmosféra.



Sešlo se nás tam 28 účastnic a všechny byly moc fajn. Je super potkat se s někým, kdo má stejný zájem jako já. Byla tam dokonce další celkem známá blogerka Patty Image.

Čtyři hodiny utekly jako nic a já jela plna informací, dojmů a mimojiné i dárečků domů. Dostaly jsme dárečky od YouTube, od Olympusu a malou micelárku od Biodermy. :)

Byli jste na nějakém workshopě? Baví Vás to? Mě totiž moc!

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Takže máme očekávat brzy nějaké další video? Co nového jsi se tam dozvěděla a nejvíce tě zaujalo? Nevzala sis recept na ty dobroty? Vypadají fakt dobře a já brzy budu pořádat narozeninovou párty pro Míru a zatím nás tam bude asi 5 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych zkusit natáčet vlogy a možné i jiná videa, uvidím. :) Nejzajímavější určitě byla část kdy povídala Anna, je znát že tomu opravdu rozumí. A od holek jsme zase dostaly super tipy na to, jak se chovat před kamerou, jestli používat intro a tak :)

      Vymazat
  2. To musela být super akce. Já se nikdy podobného workshopu nezúčastnila. Asi by mi stačilo podívat se do té budovy Google. :D To občerstvení vypadá skvěle! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Okomentovat